Maieuri tenis
We can't find products matching the selection.
Reducere de 10% pentru achiziții de peste 250RON cu codul E-TENNIS-RO
Transport
Toate comenzile sunt expediate prin compania de transport Geniki Taxydromiki. Este nevoie de 2-3 zile lucrătoare pentru a fi livrate pe adresa de expediere a clienților.
Costul de expediere pentru toate comenzile de peste 499 RON este gratuit (comenzile de mai jos 499 RON au costul de livrare 30 RON, indiferent de greutatea lor).
Politica Retur
În cazul în care produsul pe care l-ați comandat a fost trimis corect prin e-tennis, acesta nu are un defect, dar nu satisface nevoile dumneavoastra, sunteti rugat sa il trimiteti retur la magazinul nostru (e-tennis, Nikolaou Plastira 99, tel. +30 2311 205080) in termen de 14 de zile de la data achizitiei si noi va vom inlocui produsul, costul de transport pentru va fi suportat de catre dumneavoastra. Daca pretul produsului (la data achizitiei) depaseste 500 lei si nu este unul peste dimensiunile normale (greutate colet <3kg) atunci e-tennis va suporta costul de livrare al noului produs. Daca pretul produsului este mai mic de 500 de lei sau depaseste dimensiunile (greutate colet >3kg) atunci noul produs va fi livrat cu plata coletului ramburs.
Rachete: Pentru a returna o racheta noua avem doua cerinte preliminare;
1. Plasticul care inveleste manerul sa nu fie inlaturat.
2. Racheta nu a fost folosita. Aceasta sa nu aibe zgarieturi pe rama si nici puf de la minge pe racordaj.
Pantofi-Haine: Pantofii nu trebuie purtati afara si trebuie sa fie in aceeasi stare cu cea in care i-ati primit. Cutia originala aferenta pantofilor trebuie returnata deasemenea in cea mai buna conditie. Hainele trebuie sa fie noi si cu etichetele atasate de acestea. Va rugam sa trimiteti pantofii/hainele impreuna cu o nota in care sa specificati daca doriti rambursarea banilor sau un schimb (factura originala sau bonul trebuie sa fie incluse).
Alte echipamente: Toate celelalte echipamente pot fi inlocuite doar daca au fost trimise gresit de catre e-tennis.
In cazul in care produsul pe care l-ati comandat are un defect evident in momentul in care receptionati produsul si etichete si ambalajul este intact, va trebui sa ne raportati acest defect sau sa ne trimiteti pe mail o poza cu produsul defect catre e-tennis (info@e-tennis.com) si apoi sa il trimiteti retur catre magazinul nostru (e-tennis, Nikolaou Plastira 99, Kalamaria - Thessaloniki, Greece PC. 55132 tel. +30 2311 205080), in termen de doua luni de la data achizitiei, costul transportului fiind suportat de catre e-tennis. E-tennis fie va inlocui produsul defect sau va vom restitui banii. Daca se constata ca nu este niciun defect vizibil in produsul returnat, va vom taxa costul returului la fel si costul transportului indiferent de valoarea comenzii dumneavoastra. Dupa doua luni de zile de la data achizitiei, clientul nu mai poate solicita inlocuirea produsului sau rambursarea banilor aferenti produsului.
În cazul în care produsul pe care l-ați comandat a venit într-o stare perfectă dar după o scurta perioadă de utilizare (perioada maxima; 6 luni), desi l-ati utilizat corect, acesta are o problema. In aceasta situatie trebuie sa prezentati defectul catre e-tennis (info_romania@e-tennis.com) si sa trimiteti produsul impreuna cu factura originala sau bonul catre magazinul nostru (costul transportului fiind suportat de catre expeditor) cu o nota in care sa precizati defectul si noi il vom trimite catre producator. Producatorul va decide daca produsul este sau nu defect. Daca produsul este defect il vom inlocui gratuit cu unul nou si il vom trimite catre dumneavoastra, costul de transport fiind suportat de catre e-tennis. Puteti opta sa cumparati alt produs in timp ce acel produs defect este luat in considerare pentru inlocuirea pe baza de garantie. Nu va vom putea face ramburs sumei aferente produsului defect. Totusi, daca producatorul decide ca produsul sau a fost utilizat incorect atunci nu va vom inlocui produsul si va trebui sa platiti transportul daca vreti ca produsul defect sa ajunga inapoi la dumneavoastra.
Restituirea contravalorii marfurilor returnate de dvs se face intr-un interval de 10 zile calendaristice de la data la care ne-ati anuntat cu privire la decizia dvs a returna marfa. Rambursarea sumei se face prin virarea acesteia in contul indicat de dvs in formularul de retur, in cazul in care ati achitat comanda ramburs sau prin virament bancar. Va informam ca ne rezervam dreptul de a amana rambursarea sumei pana la data receptionarii produselor returnate de dumneavoastra.
In cazul in care solicitati inlocuirea produsului returnat cu un altul, pentru acest nou produs este necesar sa plasati o noua comanda pe care o veti achita separat, prin metoda de plata dorita.
Metode de plată
Plată ramburs (Numerar la livrare)
Card de credit (VISA, MasterCard, AMEX)
PayPal
Transfer bancar (numai RON)
În cazul transferului bancar, bunurile vor fi expediate după primirea plății în contul nostru bancar. În cazul tranzacțiilor interbancare, toate cheltuielile sunt plătite de client.
Detalii bancare:
Eurobank (Greece)
Bank Account: 0026.0181.36.0200201027
IBAN: GR6402601810000360200201027
BIC: ERBKGRAA